FRAMING samler igen danske og internationale designbrands i Odd Fellow Palæet under 3daysofdesign. Kig forbi Odd Fellow Palæet. Vi glæder os til at byde alle velkommen den 7.-9. juni!
Når designbranchen, designere, arkitekter, indkøbere, medier – og alle designfans – fra hele verden samles i København under designfestivalen 3daysofdesign i dagene 7.-9. juni, vil de opleve én stor levende og dynamisk scene af design af både nye, unge talenter og etablerede navne og brands. Der er ingen tvivl om at 3daysofdesign, som i år kan fejre et flot 10 års-jubilæum, er blevet en af verdens vigtigste designbegivenheder.
Vi har glædet os i et helt år! Forberedelserne til dette års FRAMING-udstilling har allerede været i fuld gang længe, men nu starter nedtællingen for alvor, og vi kan løfte sløret for at dette års udstilling bliver endnu større, mere spektakulær og endnu mere international. Det er 4. gang FRAMING skaber rammerne om en kurateret udstilling med en lang række toneangivende danske og internationale designbrands i Odd Fellow Palæet. Du vil blive mødt af et væld af sanse-indtryk, masser af nyt design og spændende, nyskabende installationer. For denne gang når FRAMING nye højder. Nu med endnu flere kvadratmeter, og med både gengangere og nye brands på listen. Ikke færre end 36 brands vil i år vise deres nyheder frem for de besøgende. Et rigtigt stærkt felt af udenlandske high-end brands har også lagt mærke til FRAMING og valgt at udstille i Odd Fellow Palæet i år. Så vi har vendt det hele på hovedet, og har taget helt nye rum i brug, bl.a. den imposante koncertsal. Så rammerne kan simpelthen ikke blive smukkere!
”Jeg er særlig stolt af de italienske brands som Poltrona Frau, Ceccotti Collezioni og Luceplan. Og så er der naturligvis også en række brands som har valgt FRAMING igen. Bl.a. String Furniture, Kasthall, Naver Collection og Eva Solo.
Jeg glæder mig også til at byde nye brands velkommen til FRAMING, heriblandt Stolab, Greenholt og Man of Parts.
Som tidligere vil der være en ”Outdoor City Garden”, hvor brands som Cane-line og Frostline viser deres design til friluftslivet på terrassen og i haven.”, fortæller Samira Kudsk, der er grundlægger og ejer af FRAMING.
Som noget helt nyt har vi i år teamet op med det svenske gulvfirma Tarkett og Note Design Studio, som skaber en must-see-totalinstallation, som du kan opleve, når du træder ind i Odd Fellow Palæet. Og der er store forventninger til FRAMING blandt udstillerne:
”Vi forventer først og fremmest travlhed. Og besøg af alle vores danske kunder og en del fra vores eksportmarkeder. Derudover møder vi altid nye potentielle kunder og folk fra medierne, hvilket alt sammen har en høj brandingværdi for os. FRAMING har været gode til at brande begivenheden, og det har gjort det til en stærk fælles scene. Alle udstillere og brands løfter i flok, og alligevel har vi vores eget brand og eget område, hvor vi kan præsentere vores nyheder og den retning, som vi har valgt at gå i år. Det er jo vores vindue ud i verden, både til forhandlere og til pressen. Det betyder at vi pt. ser 3daysofdesign som en af vores primære events. Alle møbelmesser i verden er pressede efter corona, og der er langt færre udstillere end før på messerne. I samme periode har 3daysofdesign formået at udvikle sig til en international designevent. Dog vil det være svært for indkøbere og forhandlere at nå at se det hele, da antallet af udstillere er øget væsentligt over årene. Måske bør den snart ændres til 4daysofdesign set i lyset af den størrelse og indflydelse, den efterhånden har fået”, pointerer adm. direktør Henning Jørgensen fra Naver Collection.
Hos Eva Solo ser de også frem til nogle aktive og vigtige dage i Odd Fellow Palæet.
”Som et relativt nyetableret møbelbrand er det vigtigt for os at vise Eva Solo frem i forbindelse med 3daysofdesign. Og her passer vores profil rigtig godt ind i FRAMINGuniverset. Både profil, location, set-up og de øvrige udstillende brands matcher vores høje ambitioner inden for møbelområdet.
Vi forventer at få en rigtig god eksponering overfor både det nordiske og internationale publikum. At vi kan vise vores visioner med Eva Solo-brandet – og samtidig introducere et internationalt publikum til nogle af vores nye produkter. Vi ser et godt match med Odd Fellow Palæet som bygning og vores brand. Det er nogle helt unikke, klassiske lokaler, hvor kontrasten til vores moderne produkter bliver ekstra interessant. Vi glæder os til at møde eksisterende og potentielle nye forhandlere/agenter, samt at få alle de direkte tilbagemeldinger fra vores kunder. Vi satser på FRAMING som en af de vigtigste events, så vi kan komme endnu længere ud i verden med vores produkter”, fortæller Jacob Mohr Hansen, marketingschef for Eva Solo.
Framing · Frederiksberg Allé 60 A. · Tlf. 61 62 92 92 · www.samirakudskpr.com