Miljøvenlig og kompetent ejendomsservice  

Af Susanne

Grøn Ejendomsservice tilbyder trappevask, ejendomsservice, gårdmands- og viceværtsservice samt vinduespolering og snerydning. De er dedikeret til at være så grønne og bæredygtige som muligt samtidig med, at de gerne vil levere en stabil og troværdig service af høj kvalitet. 

Bag Grøn Ejendomsservice står Sofie Vanting Jacobsen og Martin Lind. De er passionerede fagfolk med solide rødder i ejendomsservice- og rengøringsbranchen, hvor de har haft flere lederstillinger. Sofie og Martin har i mange år arbejdet tæt sammen med både beboere og bestyrelser i boligforeninger rundt om i København. ”Her har vi erfaret, at det er vigtigt med en samarbejdspartner, der står for en stabil, grundig og ansvarlig kvalitetsservice. Tillid er alt i denne branche,” siger Sofie. Det er de erfaringer og viden, som de har taget med sig over i Grøn Ejendomsservice, som de startede sammen tidligere i år. Her tilbyder de ejendomsservice, som man kan stole på, og hvor fokus blandt andet er på bæredygtighed, høj kvalitet og god kommunikation med beboere.

Miljøvenlig rengøringsservice

Bæredygtighed er essentielt for Grøn Ejendomsservice, og der er ingen tvivl om, at miljøvenlig rengøring er et emne, som optager stadigt flere. Hensyn til miljøet spiller en stor rolle for både forbrugere og virksomheder. Det er derfor, at Grøn Ejendomsservice bruger svanemærkede rengøringsprodukter, som både er effektive og skånsomme for miljøet. Svanemærket er et nordisk miljømærke, og et af de mest krævende miljømærkninger. Det betyder, at de svanemærkede produkter er gode for bæredygtigheden samt skaber et sundere indeklima. Samtidig reducerer brugen af svanemærkede rengøringsmidler muligheden for allergier og luftvejsproblemer. 

”Vi kan mærke alle steder, at folk er glade for, at vi bruger bæredygtige produkter, når vi kommer ud. Den bæredygtighed går også igen, når det kommer til vores transport rundt til kunderne i København, hvor vi bruger eldrevne biler og ladcykler. Vores medarbejdere kører dagligt rundt på ladcyklerne mellem ejendommene i København, hvilket gør os både fleksible og hurtige – uden at belaste byen med unødig støj og CO2. Visse steder kan det nærmest være umuligt at komme til i en bil, så en elektrisk ladcykel er en fantastisk løsning. Den tid, vi sparer ved at bruge cykel fremfor bil, bliver i stedet brugt på grundig rengøring og optimal service,” siger Sofie.

Svarer altid kunderne hurtigt

God kundeservice, som Grøn Ejendomsservice sætter i højsædet, skyldes blandt andet, at de altid svarer og reagerer hurtigt på kundernes henvendelser. Hvis der for eksempel kommer en anmodning om at fjerne storskrald, rykker de ud så hurtigt som muligt og ordner tingene for boligforeningen. Hvis man skal levere god kundeservice, er det vigtigt, at man har nogle dygtige medarbejdere, der kan føre visionerne ud i livet. 

”Vi har nogle både dygtige og ansvarsbevidste medarbejdere, som tager ejerskab over deres opgaver. Når man som beboer møder dem på trappen, i gården eller andre fællesarealer, får man gerne et smil tilbage samtidig med, at vores medarbejdere sørger for, at tingene bliver gjort ordentligt,” understreger Sofie. Hos Grøn 

Ejendomsservice tror de på, at den gode service starter indefra. Derfor gør de en stor indsats for at skabe et trygt og godt arbejdsmiljø for deres medarbejdere: ”Vi er en virksomhed, hvor der er plads til både faglig udvikling og personlig trivsel. Vi forsøger at skabe nogle rammer, hvor alle har lyst til at gøre sit bedste. Når vores medarbejdere trives, kan det mærkes – både i arbejdsglæden og i den service, de leverer derude,” påpeger Sofie.

Dækker bredt ift. boligforeninger
Sofie og Martin understreger, at de ikke kun er et rengøringsfirma, men er en virksomhed, der dækker bredt i forhold til opgaver i en boligforening. De tager sig for eksempel også af vedligeholdelse af de grønne områder og fællesarealer, håndtering af skrald, skift af navneskilte, udskiftning af lyskilder og forskellige mindre reparationer m.v. Hvis man ønsker en bæredygtig, stabil og kompetent service til sin boligforening, er Grøn Ejendomsservice en oplagt samarbejdspartner.


Grøn Ejendomsservice · Langøgade 4 · Tlf. 27 15 20 73 eller 27 15 20 75 · www.groenejendomsservice.dk 

Related Articles